preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grigora Viteza Zagreb

Login
VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLSKI LIST

Mašta i svašta 

Priloženi dokumenti:
masta i svasta 2022.pdf

RASPORED ZVONA

 

sat

    Početak - završetak

0.

7.15  -  8.00

1.

8.00  -  8.45

2.

8.55  -  9.40

3.

  9.50   -  10.35

4.

10.40  -  11.25

5.

 11.30  -  12.15

6.

12.25  -  13.10

7.

13.15  -  14.00

8.

14.05  -  14.50

JELOVNIK

 
 

KUTIĆ ZA BUDUĆE PRVAŠIĆE

 

PSIHO KUTIĆ

PEDAGOŠKI KUTIĆ

LOGOPEDSKI KUTAK

VELIKI ODMOR

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Kalendar rada šk.god. 2020./2021.

Veliki kalendar

Mali kalendar

Anketa
Kad te u školi ispituju, događa li ti se često da zbog treme ne možeš pokazati sve što znaš? [ Ako je odgovor DA, klikni na sliku ispod - uspješno učenje]



Kako da učenje ne bude mučenje

 

MUP Red button

MUP CRVENA TIPKA

Tražilica
 

Učiteljica razredne nastave Anja Čondrić Grba pohađat će tečaj pod nazivom „Science for Primary School Children: When Complicated Becomes Fun and Easily Understandable“ STEM je akronim nastao od početnih slova engleskih riječi za znanost, tehnologiju, inženjerstvo i matematiku. Uključivanjem učenika u područja STEM-a već u nižim razredima osnovne škole, razvijamo njihovu kreativnost, suradnju s drugim učenicima, kritičko mišljenje i komunikaciju. Djeca su po prirodi znatiželjna i aktivnostima iz područja STEM-a učitelji mogu oplemeniti nastavne sate i tako potaknuti učenike na istraživanje, rad u grupi, komunikaciju, učenje novih vještina.

 

Učiteljica razredne nastave Anja Čondrić Grba oformit će izvannastavnu aktivnost MALI ISTRAŽIVAČI te obogatiti postojeću izvannastavnu aktivnost TIM RAKETA, čiji su zajednički ciljevi upoznati učenike sa STEM područjem, popularizirati sadržaje prirodnih predmeta putem pokusa i samostalnog istraživanja, poticati i razvijati interes za proučavanje znanosti, omogućiti učenicima bolje razumijevanje prirode i prirodnih pojava te zakonitosti, razvijati znanstveno i kritičko mišljenje, poticati sposobnosti samostalnog pristupa znanstvenim sadržajima, uočavati i povezivati stečena znanja i vještine, poticati samostalnost i odgovornost u radu. Navedeni ciljevi ostvaruju se izvođenjem pokusa, uočavanjem promjena, uspoređivanjem, analizom, procjenjivanjem, zaključivanjem i primjenom usvojenih znanja i vještina.

preskoči na navigaciju