preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grigora Viteza Zagreb

Login
VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLSKI LIST

Mašta i svašta 

Priloženi dokumenti:
masta i svasta 2022.pdf

RASPORED ZVONA

 

sat

    Početak - završetak

0.

7.15  -  8.00

1.

8.00  -  8.45

2.

8.55  -  9.40

3.

  9.50   -  10.35

4.

10.40  -  11.25

5.

 11.30  -  12.15

6.

12.25  -  13.10

7.

13.15  -  14.00

8.

14.05  -  14.50

JELOVNIK

 
 

KUTIĆ ZA BUDUĆE PRVAŠIĆE

 

PSIHO KUTIĆ

PEDAGOŠKI KUTIĆ

LOGOPEDSKI KUTAK

VELIKI ODMOR

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Kalendar rada šk.god. 2020./2021.

Veliki kalendar

Mali kalendar

Anketa
Kad te u školi ispituju, događa li ti se često da zbog treme ne možeš pokazati sve što znaš? [ Ako je odgovor DA, klikni na sliku ispod - uspješno učenje]



Kako da učenje ne bude mučenje

 

MUP Red button

MUP CRVENA TIPKA

Tražilica
Jasna Kunac

Glazba u slici - slika u glazbi

„Svako je dijete umjetnik. Problem je ostati umjetnik nakon odrastanja.“

(P. Picasso)

                Poznato je kako umjetnost može na razne načine pomoći u odgoju djeteta, u njegovom doživljavanju svijeta i sebe u tom svijetu. Ona također proširuje djetetove horizonte te ga potiče na bolju komunikaciju s drugom djecom i odraslima. Najdublji su korijeni umjetnosti upravo u mašti, koje djeci ne nedostaje. Stoga je vrlo važno od najranije dobi upoznavati djecu s umjetnošću i omogućavati  iskušavanje različitih tehnika i materijala  u likovnom stvaralaštvu.

Pri tome je važno poticati dječju osobnost i samopouzdanje, čime se postiže autentičnost dječjih radova. Ovdje se vrlo lako i prirodno uključuje i glazba. Svi znamo kao je slušanje glazbe najčešći kontakt  ljudi s glazbom. Trenutačni pokazatelj prihvaćanja glazbe najčešće je dječji pokret. Stvaranjem navike slušanja umjetničke glazbe ujedno pomažemo oblikovanju kriterija vrednovanja glazbe s kojom će učenici kasnije dolaziti u doticaj.  I glazbeni i likovni umjetnici koriste se srodnostima obaju područja, te tako nije rijedak slučaj prenošenja na platno svog doživljaja glazbenih djela različitih autora.

                Jedan od najzornijih primjera u povijesti umjetnosti koji to može potkrijepiti jesu skladbe koje je Modest Musorgski skladao potaknut izložbom arhitekta i slikara Victora Hartmanna. Glazbom je „opisao“ svoje dojmove, a 54 godine kasnije Vasilij Kandinski je naslikao apstraktne slike prema glazbenim motivima Musorgskog, ne gledajući Hartmannove predloške. Tko je nastao puni krug glazbeno- likovnih interpretacija.

                Upravo to će i biti namjera naših aktivnosti, zadržavanje te cjelovite slike svijeta koju djeca imaju, kroz prožimanje umjetnosti za koje je još Konfucije rekao da su potrebne u učenju i poučavanju jer one vode unutarnjoj skladnosti.  

„Kao dijete sam crtao kao Raphael, no kad sam odrastao trebao mi je cijeli život da ponovno počnem crtati kao dijete.“

(P. Picasso)

Crtajmo kao djeca!

 

učiteljica Jasna Kunac

preskoči na navigaciju