preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grigora Viteza Zagreb

Login
VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLSKI LIST

Mašta i svašta 

Priloženi dokumenti:
masta i svasta 2022.pdf

RASPORED ZVONA

 

sat

    Početak - završetak

0.

7.15  -  8.00

1.

8.00  -  8.45

2.

8.55  -  9.40

3.

  9.50   -  10.35

4.

10.40  -  11.25

5.

 11.30  -  12.15

6.

12.25  -  13.10

7.

13.15  -  14.00

8.

14.05  -  14.50

JELOVNIK

 
 

KUTIĆ ZA BUDUĆE PRVAŠIĆE

 

PSIHO KUTIĆ

PEDAGOŠKI KUTIĆ

LOGOPEDSKI KUTAK

VELIKI ODMOR

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Kalendar rada šk.god. 2020./2021.

Veliki kalendar

Mali kalendar

Anketa
Kad te u školi ispituju, događa li ti se često da zbog treme ne možeš pokazati sve što znaš? [ Ako je odgovor DA, klikni na sliku ispod - uspješno učenje]



Kako da učenje ne bude mučenje

 

MUP Red button

MUP CRVENA TIPKA

Tražilica
 

LE-MATH TEČAJ-  UČENJE MATEMATIKE POMOĆU NOVIH ČIMBENIKA KOMUNIKACIJE

20.07. - 24.07.2017. LARNACA, CIPAR

Erasmus + KA1 financira tečaj za nastavnike, osoblje i odrasle trenere na kojemu će biti predstavljena i razrađena nova metoda korištenja aktivnosti matematičke komunikacije za poboljšanje nastave i učenja matematike za učenike u dobi od 9-18 godina.  U sklopu programa osposobljavanja polaznici će također steći iskustvo i praktičnu primjenu kroz igranje uloga učenika i učitelja. Polaznici će biti educirani kako koristiti materijale sa tečaja koji su rezultat projekta Le-MATH (www.le-math.eu).

Za više detalja posjetite www.eoc.org.cy / Seminars.

Le-MATH Training Course - Learning Mathematics through new communication factors 

Erasmus+ KA1 Funded Training Course for Teachers, Staff and Adult Trainers

The new method of using mathematics communication activities for improving the teaching and learning of mathematics for pupils of age 9-18 will be presented and elaborated. Trainees will also have hands on experience by playing roles of pupils and roles of teachers

within the training programme. Trainees will be trained on how to use the materials of the course, which are the outcomes of the project Le-MATH.

 

 

preskoči na navigaciju