sat |
Početak - završetak |
0. |
7.15 - 8.00 |
1. |
8.00 - 8.45 |
2. |
8.55 - 9.40 |
3. |
9.50 - 10.35 |
4. |
10.40 - 11.25 |
5. |
11.30 - 12.15 |
6. |
12.25 - 13.10 |
7. |
13.15 - 14.00 |
8. |
14.05 - 14.50 |
« Kolovoz 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Tečaj: Multisenzorno učenje – Sintra, Portugal (24.7. – 30.7.2017.)
Glavni cilj:
Razvoj svojih kompetencija u (mulit)senzornom polju učenja kako bi povećao potencijal učenja svojih učenika.
Provedene aktivnosti:
Istraživanje multisenzornog učenja. Teorija i praksa. Okruženje multisenzornog učenja te višestruke inteligencije – gledišta (Gardner, Goleman, Zohar). Primjena.
Izrada osobne multisenzorne mape. Primjeri aktivnosti za učenje od strane voditelja edukacije.
Učenje i izrada aktivnosti za učenje jednim i višestrukim osjetilima (radionice).
Terapija senzorne integracije za učenike s posebnim potrebama.
Istraživanje pedagogije izvanučioničke nastave – predavanje i seminar o izvanučioničkoj nastavi (u prirodi). Deci i Ryan – teorija samoodređenja i intrinzična motivacija. Maslow i teorija samoostvarenja. Metodologija i vježbe za razvoj osobnih vještina u prirodnom multisenzornom okruženju. Obrazovne igre kao rješenja za komunikaciju i učenje u multisenzornom prirodnom okruženju.
Radionica o predavanju različitih predmeta koristeći prilike koje nudi multisenzorno prirodno okruženje.
Istraživanje virtualnog interaktivnog multisenzornog okruženja. Prezentacija uređaja („hardver“) i računalnih sustava („software“) koji se mogu koristiti za projekciju virtualnog multisenzornog okruženja u učionici i izvan nje. Didaktička primjena.
Pronalaženje originalnih rješenja za simulaciju vanjskog okruženja u učionici.
Učenje na temelju fenomena – izvanučionička radionica koja uključuje sva osjetila.
Razvoj osobne/organizacijske strategije za implementaciju okruženja multisenzornog učenja u organizacije polaznika.
Kulturološko iskustvo. Razgledavanje povijesne i kulturne baštine te prirodnog okruženja.
Course: Multisensory Learning – Sintra, Portugal (24.7. – 30.7.2017.)
General objective: To develop the teachers’ competences in the (multi)sensory learning field for a better use of the learners’ full learning potential.
Training sessions:
Exploring the multisensory learning. Theory and action. Multisensory learning environment and multiple intelligences – points of view (Gardner, Goleman, Zohar). Applications.
Designing a Multisensory Personal Map. Examples of learning activities offered by the trainers.
Learning and designing one sense-based learning and multisensory learning activities (workshops).
Sensory Integration Therapy for SEN.
Exploring outdoors pedagogy - lecture and seminar about outdoors environmental education. Deci & Ryan - self-determination theory and intrinsic motivation. Maslow and the self-actualization theory. Methodology and exercises for developing personal skills in a natural multisensory environment. Educational games as solutions to communicate and learn in a multisensory natural environment.
Workshop on teaching different subjects using the opportunities offered by the multisensory natural environment.
Exploring a virtual interactive multisensory environment. Presentation of the hardware and software solutions for projecting a virtual multisensory environment indoors/ outdoors. Didactical applications.
Finding original solutions to simulate the outdoors environment indoors.
Phenomenon-based learning – outdoors workshop involving all senses.
Developing a personal/ organizational strategy for implementing the multisensory learning environment in the participants’ organizations.
Cultural experience. Visiting the landscape and a historical objective and getting to know the history of the place.