preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grigora Viteza Zagreb

Login
VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLSKI LIST

Mašta i svašta 

Priloženi dokumenti:
masta i svasta 2022.pdf

RASPORED ZVONA

 

sat

    Početak - završetak

0.

7.15  -  8.00

1.

8.00  -  8.45

2.

8.55  -  9.40

3.

  9.50   -  10.35

4.

10.40  -  11.25

5.

 11.30  -  12.15

6.

12.25  -  13.10

7.

13.15  -  14.00

8.

14.05  -  14.50

JELOVNIK

 
 

KUTIĆ ZA BUDUĆE PRVAŠIĆE

 

PSIHO KUTIĆ

PEDAGOŠKI KUTIĆ

LOGOPEDSKI KUTAK

VELIKI ODMOR

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Kalendar rada šk.god. 2020./2021.

Veliki kalendar

Mali kalendar

Anketa
Kad te u školi ispituju, događa li ti se često da zbog treme ne možeš pokazati sve što znaš? [ Ako je odgovor DA, klikni na sliku ispod - uspješno učenje]



Kako da učenje ne bude mučenje

 

MUP Red button

MUP CRVENA TIPKA

Tražilica
Multisenzorno učenje

Tečaj: Multisenzorno učenje – Sintra, Portugal (24.7. – 30.7.2017.)

 

Glavni cilj:

Razvoj svojih kompetencija u (mulit)senzornom polju učenja kako bi povećao potencijal učenja svojih učenika.

Provedene aktivnosti:

Istraživanje multisenzornog učenja. Teorija i praksa. Okruženje multisenzornog učenja te višestruke inteligencije – gledišta (Gardner, Goleman, Zohar). Primjena.

Izrada osobne multisenzorne mape. Primjeri aktivnosti za učenje od strane voditelja edukacije.

Učenje i izrada aktivnosti za učenje jednim i višestrukim osjetilima (radionice).

Terapija senzorne integracije za učenike s posebnim potrebama.

Istraživanje pedagogije izvanučioničke nastave – predavanje i seminar o izvanučioničkoj nastavi (u prirodi). Deci i Ryan – teorija samoodređenja i intrinzična motivacija. Maslow i teorija samoostvarenja. Metodologija i vježbe za razvoj osobnih vještina u prirodnom multisenzornom okruženju. Obrazovne igre kao rješenja za komunikaciju i učenje u multisenzornom prirodnom okruženju.

Radionica o predavanju različitih predmeta koristeći prilike koje nudi multisenzorno prirodno okruženje.

Istraživanje virtualnog interaktivnog multisenzornog okruženja. Prezentacija uređaja („hardver“) i računalnih sustava („software“) koji se mogu koristiti za projekciju virtualnog multisenzornog okruženja u učionici i izvan nje. Didaktička primjena.

Pronalaženje originalnih rješenja za simulaciju vanjskog okruženja u učionici.

Učenje na temelju fenomena – izvanučionička radionica koja uključuje sva osjetila.

Razvoj osobne/organizacijske strategije za implementaciju okruženja multisenzornog učenja u organizacije polaznika.

Kulturološko iskustvo. Razgledavanje povijesne i kulturne baštine te prirodnog okruženja.

 

Course: Multisensory Learning – Sintra, Portugal (24.7. – 30.7.2017.)

 

General objective: To develop the teachers’ competences in the (multi)sensory learning field for a better use of the learners’ full learning potential.

Training sessions:

Exploring the multisensory learning. Theory and action. Multisensory learning environment and multiple intelligences – points of view (Gardner, Goleman, Zohar). Applications.

Designing a Multisensory Personal Map. Examples of learning activities offered by the trainers.

Learning and designing one sense-based learning and multisensory learning activities (workshops).

Sensory Integration Therapy for SEN.

Exploring outdoors pedagogy - lecture and seminar about outdoors environmental education. Deci & Ryan - self-determination theory and intrinsic motivation. Maslow and the self-actualization theory. Methodology and exercises for developing personal skills in a natural multisensory environment. Educational games as solutions to communicate and learn in a multisensory natural environment.

Workshop on teaching different subjects using the opportunities offered by the multisensory natural environment.

Exploring a virtual interactive multisensory environment. Presentation of the hardware and software solutions for projecting a virtual multisensory environment indoors/ outdoors. Didactical applications.

Finding original solutions to simulate the outdoors environment indoors.

Phenomenon-based learning – outdoors workshop involving all senses.

Developing a personal/ organizational strategy for implementing the multisensory learning environment in the participants’ organizations.

Cultural experience. Visiting the landscape and a historical objective and getting to know the history of the place.

preskoči na navigaciju