preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grigora Viteza Zagreb

Login
VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLSKI LIST

Mašta i svašta 

Priloženi dokumenti:
masta i svasta 2022.pdf

RASPORED ZVONA

 

sat

    Početak - završetak

0.

7.15  -  8.00

1.

8.00  -  8.45

2.

8.55  -  9.40

3.

  9.50   -  10.35

4.

10.40  -  11.25

5.

 11.30  -  12.15

6.

12.25  -  13.10

7.

13.15  -  14.00

8.

14.05  -  14.50

JELOVNIK

 
 

KUTIĆ ZA BUDUĆE PRVAŠIĆE

 

PSIHO KUTIĆ

PEDAGOŠKI KUTIĆ

LOGOPEDSKI KUTAK

VELIKI ODMOR

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Kalendar rada šk.god. 2020./2021.

Veliki kalendar

Mali kalendar

Anketa
Kad te u školi ispituju, događa li ti se često da zbog treme ne možeš pokazati sve što znaš? [ Ako je odgovor DA, klikni na sliku ispod - uspješno učenje]



Kako da učenje ne bude mučenje

 

MUP Red button

MUP CRVENA TIPKA

Tražilica
Neformalno učenje

ERASMUS +

K1

MARCELLINARA,ITALIJA   3. – 8.  LISTOPADA 2016.

MARCELLINARA, ITALY     3rd – 8th  OCTOBER 2016.

NEFORMALNO UČENJE

 

Neformalno učenje u okviru školskog, formalnog obrazovanja potiče učenike na aktivno sudjelovanje u procesu otkrivanja znanja, povezivanja, pamćenja i funkcionalne upotrebe naučenog. Za razliku od formalnog učenja koje je institucionalizirano, neformalno učenje se odvija u različitim svakodnevnim situacijama i okružjima. Aktivnosti i tečajevi su planirani, no rijetko su strukturirani konvencionalnim ritmom ili predmetima iz nastavnog programa. Obično se odnose na određene ciljane skupine, no rijetko se ishodi učenja ili postignuća dokumentiraju ili vrednuju na konvencionalne vidljive načine. Metode  neformalnog učenja mogu obogatiti klasični odgojno-obrazovni proces, a samo školsko učenje približiti stvarnim životnim situacijama i potrebama učenika, ali i zajednice u kojoj učenik živi. U svim aktivnostima učenik je aktivan sudionik i nositelj procesa učenja. Samim tim preuzima i odgovornost za ishod učenja. Rad u parovima, skupinama, različiti radionički sadržaji, igranje uloga, rasprave, debate, simulacije i različite ciljane igrolike aktivnosti, kvizovi, IKT sadržaji, izrada vlastitih nastavnih sredstva i pomagala mogu snažno utjecati na obogaćivanje učenja u školi koje uz svoje nastavne, strukturirane sadržaje mora imati prostora i za druge, inovativne oblike učenja. Škola budućnosti počinje već danas implementacijom neformalnih oblika učenja različitim sadržajima izvannastavnih aktivnosti, projektnih aktivnosti i ostalih aktivnosti koji nadilaze predmetno-satne oblike učenja.

 

Informal teaching in the framework of formal school education encourages students to actively participate in the learning process, discovering knowledge, linking, memorizing and functional usage of the acquired knowledge. As opposed to formal teaching which is institutionalized, informal teaching takes place in a variety of everyday situations and environments. Activities and courses are planned, but rarely structured by a conventional rhythm or subjects from an educational program.  They usually refer to certain target groups, but learning outcomes or achievements are rarely documented or assessed in conventionally visible ways. Methods of informal teaching can enrich the usual educational process, and bring it closer to real-life situations and pupils' needs, but also the needs of the community a pupil lives in. A pupil is an active participant in all activities and a holder of the learning process. Thus, a pupil also carries the responsibility for the learning outcome. Pair work or group work, workshops, role-play, discussions, debates, simulations and game-like activities, quizzes, ICT contents, making one's own teaching aids and media can significantly influence teaching which, apart from its structured contents, must leave space for other, innovative forms of teaching. School of the future starts today by the implementation of informal ways of teaching, various contents of extracurricular activities, project activities and other activities which go beyond standard subject-class forms of teaching.

 

 

                                                                             

 

 

TAGUL

OTKRIJ I ZABAVI SE!

 

NAUČI, PONOVI, ZAPAMTI!

preskoči na navigaciju