sat |
Početak - završetak |
0. |
7.15 - 8.00 |
1. |
8.00 - 8.45 |
2. |
8.55 - 9.40 |
3. |
9.50 - 10.35 |
4. |
10.40 - 11.25 |
5. |
11.30 - 12.15 |
6. |
12.25 - 13.10 |
7. |
13.15 - 14.00 |
8. |
14.05 - 14.50 |
« Kolovoz 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
NAZIV TEČAJA: Digital Literacy in the Collaborative Classroom
ORGANIZATOR: The Digi Teachers, Dublin, Irska
TRAJANJE TEČAJA: 03.08.2014. – 09.08.2014.
CILJ: Usvajanje načina za sprečavanje ranog napuštanja škole, razvijanje svijesti o multikulturalnosti škole, stjecanje znanja o modernim tehnologijama i alatima koji učenicima nastavu čine zanimljivijom.
PROVEDENE AKTIVNOSTI: Digitalni alati za poboljšano individualno i grupno podučavanje na računalima i učenje u razredu, grupne prezentacije u svrhu sumativnog ocjenjivanja, kolaborativne interakcije s drugim učiteljima iz Europske Unije
STEČENE VJEŠTINE I KOMPETENCIJE: Upravljanje datotekama za pohranu (npr. Weebly), upravljanje podacima za razmjenu s drugim učiteljima (npr. Google apps), društveno umreživanje sa obrazovnom zajednicom putem Twittera (#edchat), pristup korisnim nastavnim materijalima (TES), suradnja i komunikacija s učiteljima u Europi (eTwinning), izgradnja i održanje virtualnog obrazovnog okružja u svrhu komunikacije s drugim učiteljima i učenicima (Schoology), integracija djelotvornih prezentacija za razred kroz korištenje različitih materijala (npr. Prezi), komunikacija s učiteljima u razredu (Twitter), pedagoške strategije za poboljšanje podučavanja i učenja putem korištenja IKT-a (razne mrežne stranice)
STEČENE RAČUNALNE VJEŠTINE I KOMPETENCIJE: Web dizajn (Weebly), animacije (Monkey Jam, Movie maker), audio uređivanje i upravljanje (Audacity), izgradnja i održanje virtualnog obrazovnog okružja (Schoology, Examtime)