preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grigora Viteza Zagreb

Login
VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLSKI LIST

Mašta i svašta 

Priloženi dokumenti:
masta i svasta 2022.pdf

RASPORED ZVONA

 

sat

    Početak - završetak

0.

7.15  -  8.00

1.

8.00  -  8.45

2.

8.55  -  9.40

3.

  9.50   -  10.35

4.

10.40  -  11.25

5.

 11.30  -  12.15

6.

12.25  -  13.10

7.

13.15  -  14.00

8.

14.05  -  14.50

JELOVNIK

 
 

KUTIĆ ZA BUDUĆE PRVAŠIĆE

 

PSIHO KUTIĆ

PEDAGOŠKI KUTIĆ

LOGOPEDSKI KUTAK

VELIKI ODMOR

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Kalendar rada šk.god. 2020./2021.

Veliki kalendar

Mali kalendar

Anketa
Kad te u školi ispituju, događa li ti se često da zbog treme ne možeš pokazati sve što znaš? [ Ako je odgovor DA, klikni na sliku ispod - uspješno učenje]



Kako da učenje ne bude mučenje

 

MUP Red button

MUP CRVENA TIPKA

Tražilica
 

NAZIV TEČAJA: Digital Literacy in the Collaborative Classroom
ORGANIZATOR: The Digi Teachers, Dublin, Irska

TRAJANJE TEČAJA: 03.08.2014. – 09.08.2014.

CILJ: Usvajanje načina za sprečavanje ranog napuštanja škole, razvijanje svijesti o multikulturalnosti škole, stjecanje znanja o modernim tehnologijama i alatima koji učenicima nastavu čine zanimljivijom.

PROVEDENE AKTIVNOSTI: Digitalni alati za poboljšano individualno i grupno podučavanje na računalima i učenje u razredu, grupne prezentacije u svrhu sumativnog ocjenjivanja, kolaborativne interakcije s drugim učiteljima iz Europske Unije

STEČENE VJEŠTINE I KOMPETENCIJE: Upravljanje datotekama za pohranu (npr. Weebly), upravljanje podacima za razmjenu s drugim učiteljima (npr. Google apps), društveno umreživanje sa obrazovnom zajednicom putem Twittera (#edchat), pristup korisnim nastavnim materijalima (TES), suradnja i komunikacija s učiteljima u Europi (eTwinning), izgradnja i održanje virtualnog obrazovnog okružja u svrhu komunikacije s drugim učiteljima i učenicima (Schoology), integracija djelotvornih prezentacija za razred kroz korištenje različitih materijala (npr. Prezi), komunikacija s učiteljima u razredu (Twitter), pedagoške strategije za poboljšanje podučavanja i učenja putem korištenja IKT-a (razne mrežne stranice)

STEČENE RAČUNALNE VJEŠTINE I KOMPETENCIJE: Web dizajn (Weebly), animacije (Monkey Jam, Movie maker), audio uređivanje i upravljanje (Audacity), izgradnja i održanje virtualnog obrazovnog okružja (Schoology, Examtime)

preskoči na navigaciju