preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grigora Viteza Zagreb

Login
VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLSKI LIST

Mašta i svašta 

Priloženi dokumenti:
masta i svasta 2022.pdf

RASPORED ZVONA

 

sat

    Početak - završetak

0.

7.15  -  8.00

1.

8.00  -  8.45

2.

8.55  -  9.40

3.

  9.50   -  10.35

4.

10.40  -  11.25

5.

 11.30  -  12.15

6.

12.25  -  13.10

7.

13.15  -  14.00

8.

14.05  -  14.50

JELOVNIK

 
 

KUTIĆ ZA BUDUĆE PRVAŠIĆE

 

PSIHO KUTIĆ

PEDAGOŠKI KUTIĆ

LOGOPEDSKI KUTAK

VELIKI ODMOR

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Kalendar rada šk.god. 2020./2021.

Veliki kalendar

Mali kalendar

Anketa
Kad te u školi ispituju, događa li ti se često da zbog treme ne možeš pokazati sve što znaš? [ Ako je odgovor DA, klikni na sliku ispod - uspješno učenje]



Kako da učenje ne bude mučenje

 

MUP Red button

MUP CRVENA TIPKA

Tražilica
Učenici osmišljavaju projekte za Digitalni učenički inkubator

Učenici 6.a razreda, Ema Đuričković, Jura Javorović,  Mihael Mucić, Niko Pezelj, Borna Sučić i Ivana Šapina, pod vodstvom psihologinje Ksenije Ondrašek, sudjeluju u projektu  Digitalni učenički inkubator, koji su pokrenuli Školska knjiga, Institut za inovacije te Znanstveni centar izvrsnosti za školsku efektivnost i menadžment.

Cilj ovog projekta je kroz pet razina aktivno poticati kreativno i apstraktno mišljenje, stimulirati poduzetnički duh i stvaranje vrijednosti, educirati  učenike o kreativnosti, inovacijama i pokretanju projekata, promovirati timski rad te omogućiti učenicima da pokažu proaktivnost i odgovornost u izvannastavnim aktivnostima.

Naša grupa je aktivno sudjelovala na prvoj i drugoj razini projekta, u kojoj smo slušali online prezentacije i predavanja profesora Gorana Vlašića te mnoge druge edukativne sadržaje sa istaknutim pojedincima s velikim iskustvom u domeni kreativnosti, inovacija i poduzetništva. Cijeli projekt se odvija na platformi Stellar Platform a do sada smo, uz slušanje edukativnih sadržaja, odgovarali na različita kreativna pitanja i mozgalice kojima su nas autori uvodili u ovo područje.

U ovom trenutku, projekt je započeo sa trećom razinom, a to je prijava i rad na samostalnom projektu/ima koji su osmislili učenici. Mi smo prijavili dva projekta i nadamo se da ćemo pobuditi interes stručnog žirija, a možda osvojiti i neku od nagrada. Dat ćemo sve od sebe da uspijemo!

preskoči na navigaciju