sat |
Početak - završetak |
0. |
7.15 - 8.00 |
1. |
8.00 - 8.45 |
2. |
8.55 - 9.40 |
3. |
9.50 - 10.35 |
4. |
10.40 - 11.25 |
5. |
11.30 - 12.15 |
6. |
12.25 - 13.10 |
7. |
13.15 - 14.00 |
8. |
14.05 - 14.50 |
« Kolovoz 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Ubrzanim razvojem društva javlja se sve veća potreba za jačanjem kompetencija, znanja i vještina u STEAM području kod najmlađih učenika, tj. učenika razredne nastave. Novo doba donosi i nove mogućnosti. Uporaba ICT-a u nastavi omogućava učenicima učenje i uvježbavanje gradiva kroz razne alate koji se nude, razvija se kreativnost i logičko mišljenje te učenike priprema za nastavak školovanja.
Učiteljica u produženom boravku Spomenka Horvat pohađat će tečaj „ ICT in Education“ kojim će ojačati kompetencije u korištenju Web 2.0 alata i kodiranja te uvesti INA “Web lab”. Digitalnim sadržajima će poučavati ali i obučiti učenike za samostalnu izradu istih. Pokretanjem posebne web-podstranice škole na kojoj će se objavljivati različiti sadržaji, aplikacije i alati, učenici i njihovi roditelji će na zabavan način učiti i razvijati svoje vještine (on-line križaljke, kvizovi, Padlet). ICT in Education jača kompetencije u korištenju Web 2.0 alata, jednostavnom kodiranju, izradi prezentacija i online materijala. Učiteljica će novim kompetencijama razvijati digitalnu pismenost učenika, kreativno i kritičko mišljenje. Ova učiteljica će izraditi web-stranicu projekta, objavljivati online nastavne sadržaje, osmisliti i provoditi eTwinning projekte te na taj način ostvariti nacionalnu i internacionalnu diseminaciju projektnih aktivnosti.