preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grigora Viteza Zagreb

Login
VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLSKI LIST

Mašta i svašta 

Priloženi dokumenti:
masta i svasta 2022.pdf

RASPORED ZVONA

 

sat

    Početak - završetak

0.

7.15  -  8.00

1.

8.00  -  8.45

2.

8.55  -  9.40

3.

  9.50   -  10.35

4.

10.40  -  11.25

5.

 11.30  -  12.15

6.

12.25  -  13.10

7.

13.15  -  14.00

8.

14.05  -  14.50

JELOVNIK

 
 

KUTIĆ ZA BUDUĆE PRVAŠIĆE

 

PSIHO KUTIĆ

PEDAGOŠKI KUTIĆ

LOGOPEDSKI KUTAK

VELIKI ODMOR

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Kalendar rada šk.god. 2020./2021.

Veliki kalendar

Mali kalendar

Anketa
Kad te u školi ispituju, događa li ti se često da zbog treme ne možeš pokazati sve što znaš? [ Ako je odgovor DA, klikni na sliku ispod - uspješno učenje]



Kako da učenje ne bude mučenje

 

MUP Red button

MUP CRVENA TIPKA

Tražilica
 

NAZIV PROJEKTA: CVRČAK (cjelovito, Vješto Radno Čarobno Apliciranje Kreativnosti)

TRAJANJE PROJEKTA: 01.09.2016. – 31.08.2017.

OPIS PROJEKTA:

Analizom kvalitete i rezultata odgojno-obrazovnog rada u našoj školi, te promjenama u pravilnicima o školovanju djece sa teškoćama u osnovnoj školi, definirali smo nekoliko ključnih područja rada u kojima želimo napredovati. To su:

1) smanjiti broj učenika koji napuštaju školovanje – u našoj školi jedan dio učenika odustaje od srednjoškolskog ali čak napušta školovanje tijekom osnovne škole. To su uglavnom pripadnici romske manjine kojih u našoj školi ima oko 15% ukupnog broja učenika. Ostali učenici u riziku od ranijeg napuštanja školovanja jesu učenici nižeg SES te s posebnim potrebama. U našoj školi oko 50% učenika pripada ovim kategorijama. Stoga nam je jako važno povećati učeničku motivaciju za učenjem, njihove osnovne vještine, informatičke vještine te jezične kompetencije (u skladu sa dokumentima EU). Individualizirano i fleksibilno učenje je osobito važno za učenike u riziku, koji preferiraju aktivne oblike učenja (učenje kroz činjenje).

2) unaprjeđenje osnovnih (čitalačke, matematičke i znan. način razmišljanja)  i transverzalnih (kritičko promišljanje, rješavanje problema, timski rad i sl.) vještina naših učenika kako bih ih što kvalitetnije pripremili na daljnje školovanje i promjenjive uvjete na tržištu rada (u skladu sa Erasmus+ ciljevima). Jačanje ovih vještina osobito je važno za naše učenike u posebnim razrednim odjelima koji se ionako teže prilagođavaju promjenjivim uvjetima školovanja i rada (ADHD, teškoće učenja, intelektualne teškoće, teškoće ponašanja); kod učenika koji nastavljaju školovanje, jačanje ovih vještina izravno utječe na njihovu motiviranost i uspjeh u daljnjem  školovanju i zapošljavanju a kod učenika u posebnim razrednim odjelima koji ne nastavljaju daljnje školovanje (ostaju u našoj školi do 21. godine), jačanje osnovnih vještine pomoći će im u svakodnevnom fukcioniranju, ojačavajući njihove kompetencije snalaženja u svakodnevnim situacijama i povećanju samostalnosti.

3) pružiti nadarenim učenicima adekvatnije programe. Zbog svojih visokih potencijala nadareni/talentirani učenici zahtijevaju da se obrazovni programi što više prilagode njihovim potrebama kako bi povećavali njihove sposobnosti, smanjili rizik od podbacivanja u obrazovnim postignućima te smanjili pojavu nepoželjnih oblika ponašanja (djeca što imaju viši kvocijent inteligencije to mogu imati i veće probleme u socijalnim odnosima). Do sada se rad s nadarenim učenicima svodio na entuzijazam pojedinaca, no želimo izraditi jedinstveni program rada s nadarenim učenicima na razini škole, kojim ćemo poticati veću kvalitetu i izvrsnost u obrazovanju, što je u skladu sa novim Nacionalnim kurikulumom i Erasmus+ ciljevima. Na nacionalnoj razini nema dovoljno mogućnosti usavršavanja i primjera dobre prakse, stoga je potrebno ići na međunarodnu razinu.

4) bolje povezati školu i društvenu zajednicu kako bi škola postala prepoznatljiva u promociji jednakih mogućnosti za sve i izgradila svoj identitet među ostalim školama. U svom radu smo u kontaktu i sa ostalim ustanovama koje brinu za dobrobit naših učenika - drugim školama i vrtićima, zdravstvenim ustanovama, policijom, centrima za socijalnu skrb itd.  Nadalje, primjeri iz nekih europskih zemalja (Irska i Belgija) nam govore da povezivanje škole i lokalne zajednice može imati za posljedicu podizanje kvalitete obrazovnih rezultata i smanjivanje ranijeg napuštanja škole. Budući smo jedinstvena redovna škola u Republici Hrvatskoj po ustroju i broju integriranih učenika s posebnim potrebama, potrebno je povezati se sa sličnim školama iz EU i razmjenjivati iskustva u području poučavanja (jedan od ciljeva Erasmus+ programa).

U našem dugogodišnjem iskustvu u poučavanju djece koji uključuje i učenike s posebnim potrebama, uvidjeli smo da način i prezentacija nastavnih sadržaja ima velik utjecaj na sam proces učenja te na učeničku motivaciju za stjecanjem novih znanja. Najnoviji trendovi u radu s učenicima (i kurikularna reforma) zagovaraju da se obrazovanje shvati kao spoj tjelesnog i duhovnog te da se u obrazovni proces uvedu metode koje stimuliraju rad obje hemisfere mozga, odnosno njihovo povezivanje (whole brain pristup). Ovakvim pristupom se kognitivni, emocionalni i kreativni procesi međusobno prepliću i olakšavaju, što povećava učeničku motivaciju i olakšava učenje a učenike potiče u izražavanju njihovog mišljenja, povećava radoznalost, potiče maštu, divergentno mišljenje

Da bismo modernizirali nastavni proces i uveli kreativne  metode u nastavu, potrebno je dodatno ojačati stručne kompetencije nastavnog osoblja. Želimo stvoriti kvalitetno školsko ozračje i time pružiti podršku i poticaj našim zaposlenicima, učenicima ali i njihovim roditeljima, u stremljenju ka što većim postignućima i povećati svijest o važnosti cjeloživotnog učenja.

Ukupno je 12 sudionika ovog projekta, učitelja i djelatnika stručne sluužbe, koji odlaze na 12 različitih tečajeva za jačanje učiteljskih kompetencija. Svim tečajevima je zajedničko da potiču upotrebu kreativnih i inovativnih metoda i oblika rada te na taj način daju svim učenicima jednake mogućnosti za obrazovanje, bez obzira na vrstu teškoća a nadarenim pojedincima postizanje visokih rezultata. Svaki sudionik je odabrao tečaj u skladu sa svojim potrebama i potrebama njegovog radnog mjesta.

Implementacijom kreativnih načina rada u nastavni proces, naša će škola postići veću kvalitetu poučavanja i unapređenje ishoda učenja te omogućiti svakom učeniku jednake mogućnosti obrazovanja, čime će ojačati svoju poziciju među školama u regiji.

 

preskoči na navigaciju