preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grigora Viteza Zagreb

Login
VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLSKI LIST

Mašta i svašta 

Priloženi dokumenti:
masta i svasta 2022.pdf

RASPORED ZVONA

 

sat

    Početak - završetak

0.

7.15  -  8.00

1.

8.00  -  8.45

2.

8.55  -  9.40

3.

  9.50   -  10.35

4.

10.40  -  11.25

5.

 11.30  -  12.15

6.

12.25  -  13.10

7.

13.15  -  14.00

8.

14.05  -  14.50

JELOVNIK

 
 

KUTIĆ ZA BUDUĆE PRVAŠIĆE

 

PSIHO KUTIĆ

PEDAGOŠKI KUTIĆ

LOGOPEDSKI KUTAK

VELIKI ODMOR

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Kalendar rada šk.god. 2020./2021.

Veliki kalendar

Mali kalendar

Anketa
Kad te u školi ispituju, događa li ti se često da zbog treme ne možeš pokazati sve što znaš? [ Ako je odgovor DA, klikni na sliku ispod - uspješno učenje]



Kako da učenje ne bude mučenje

 

MUP Red button

MUP CRVENA TIPKA

Tražilica
 

ERASMUS+

„Coaching in educational cntexts to reduce early school leaving“

Alcala de Henares, 4-10 March 2017

Madrid – Espana – Spain

OBJECTIVES

 – Solve and reduce stress levels and develop the necessary abilities to manage emotions.

- Create strategies on how to deal with and eliminate violent or aggressive behaviour.

- Understand the causes of physical and mental health issues within the teaching profession.

 - Improve interpersonal relationships within the education environment.

 - Identify limiting and negative beliefs and transform them into positive and supporting ones

- Analyze bullying, aggressive behaviour and violence, both physical and verbal.

- Overcome anxiety within the classroom

- Learn a variety of tools and resources to apply in the classroom to create well-being

- Reduce early school leaving Methodology

ACTIVITIES

  • The Europian Union on Early  School  Leaving
  • Analysis of illnessesn predominant amongst teaching professionals
  • The Science of Emotional freedom Technique
  • Ideas for different problems using EFT for ESL
  • How can EFT be helpful in schools so a to reduce ESL

 

 

 

ŠTO JE EFT (Emotional Freedom  Techiques) I KAKO SE KORISTI

 

  • tehnika kojom se potiče opuštanje
  • umanjuje stres
  • započinje postupak zacjeljivanja trauma
  • doprinosi usvajanju pozitivnog stava u različitim životnim situacijama
  • stimulacija akupunkturnih točaka prstima djeluje direktno na naše tijelo u vidu neurokemijskih promjena u organizmu koje umanjuju bol, usporavaju puls, umanjuju nelagodu te stvara osjećaj smirenosti

EFT U ŠKOLI

- možemo  umanjiti ljutnju, frustraciju, nedostatak motivacije, tugu

- doprinosi boljoj suradnji u školi

 - umanjuje ukupni stres

 - potiče bolje međusobne odnose

 - razvija timski rad

 - povećava razumijevanje između različitih poslova

 - prije sastanaka stvara atmosferu traženja rješenja umjesto fokusiranja na probleme

 

Ogledno  sam  primijenila  EFT  tehniku  sa  dvije  grupe učenika  nižih  razreda  sa  dobrim  povratnim  rezultatima,  te  planiram  slijedeće  školske  godine  primjenjivati  u  radu  sa  većim  brojem  učenika.

preskoči na navigaciju