preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grigora Viteza Zagreb

Login
VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLSKI LIST

Mašta i svašta 

Priloženi dokumenti:
masta i svasta 2022.pdf

RASPORED ZVONA

 

sat

    Početak - završetak

0.

7.15  -  8.00

1.

8.00  -  8.45

2.

8.55  -  9.40

3.

  9.50   -  10.35

4.

10.40  -  11.25

5.

 11.30  -  12.15

6.

12.25  -  13.10

7.

13.15  -  14.00

8.

14.05  -  14.50

JELOVNIK

 
 

KUTIĆ ZA BUDUĆE PRVAŠIĆE

 

PSIHO KUTIĆ

PEDAGOŠKI KUTIĆ

LOGOPEDSKI KUTAK

VELIKI ODMOR

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Kalendar rada šk.god. 2020./2021.

Veliki kalendar

Mali kalendar

Anketa
Kad te u školi ispituju, događa li ti se često da zbog treme ne možeš pokazati sve što znaš? [ Ako je odgovor DA, klikni na sliku ispod - uspješno učenje]



Kako da učenje ne bude mučenje

 

MUP Red button

MUP CRVENA TIPKA

Tražilica
 

Učenje kroz izradu videa; stvaranje i prilagođavanje vizualnih sredstava

Europass, Firenca, 14.11.-19.11.2016.

CILJ:

Otkrivanje alata i metoda za povećanje interakcije u razredu. Eksperimentiranje s različitim softverima za povećanje motivacije kod učenika. Razmjenjivanje iskustva i suradnja s učiteljima iz drugih europskih država. Učiti iz prakse. Kulturno obogaćivanje.

 

AKTIVNOSTI:

- Zajednički rad: ideja i izrada videa;
- Zajedničko pisanje: kratak sadržaj, scene, dijalozi;
- Kako koristiti skriptu za naučiti sadržaj,
- Tehnike snimanja;
- U video: Kako motivirati sudionike;
- Kako koristiti kameru; snimanje;
- Uređivanje videa
- Kako koristiti Movie Maker;
- Pisanje titlova i snimanje isječaka;
- Korištenje interneta za pronalazak vizualnih materijala: Youtube.

 

STEČENE VJEŠTINE:

Sposobnost korištenja audiovizualnih sredstava za obrazovne svrhe. Komunikacijske vještine kroz stalnu komunikaciju na engleskom jeziku tijekom nastave i za vrijeme zajedničkog rada, kroz široku primjenu audiovizualnih sredstava na engleskom jeziku i kroz korištenje specifičnog, tehničkog vokabulara ; veća sigurnost u korištenju govornog engleskog jezika. Jačanje razne praktične vještine vezane uz korištenje video alati.
Windows Movie Maker za uređivanje videa i fotografije. Upravljanje i prilagođavanje vizualnih sadržaja korištenjem online platforme kao što su Youtube. Kulturna kompetencija zbog uvida u talijansku kulturu i civilizaciju kroz vođene izlete i aktivnosti na otvorenom; veća svijest o razlikama između obrazovnih sustava u različitim zemljama.

Teaching through Video Making: creating and adapting visual resources

OBJECTIVE:

Discover tools and methodologies to increase interaction in the classroom. Experiment with different software to increase students’ motivation. Have the opportunity to start a collaboration project with European teachers.

Learn from best practice. Personal cultural enrichment.

 

ACTIVITIES:

- Cooperative work: developing and idea for a video project;

-Cooperative writing: plot, scenes, script;

-How to use a script to teach a subject;

- Shooting Techniques; 

-The video: How to motivate the participants;

-How to use the camera; acting out and shooting;

- Editing a Video

-Practising the use of Window Movie Maker;

- Writing subtitles and dubbing a clip;

-Using online platforms to find and upload useful visual materials: Youtube.

 

SKILLS:

Capability to introduce audiovisual resources in learning environments for educational purposes. Language skills developed through continuous communication in English during the lessons and during the collaborative work, through wide use of audiovisual resources in English and through the use of specific, technical vocabulary. Enhancing various practical skills related to the use of video tools.  Windows Movie Maker to edit videos and photos. Managing and customizing visual contents using online platforms such as Youtube. Cultural competence due to the insight into the Italian culture and civilisation through the guided trips and outdoor activities; a greater awareness of the differences between educational systems in different countries.

 

 

preskoči na navigaciju