sat |
Početak - završetak |
0. |
7.15 - 8.00 |
1. |
8.00 - 8.45 |
2. |
8.55 - 9.40 |
3. |
9.50 - 10.35 |
4. |
10.40 - 11.25 |
5. |
11.30 - 12.15 |
6. |
12.25 - 13.10 |
7. |
13.15 - 14.00 |
8. |
14.05 - 14.50 |
« Kolovoz 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Naziv tečaja: Tap-Swipe-Pinch. iPad, Android, and Windows tablets changing the way to learn and teach.
Trajanje tečaja: 26.10.2014.-31.10.2014.
Mjesto održavanja: Benalmadena (15 km od Malage), Španjolska
Cilj: Predstaviti učiteljima potencijal tableta poput iPada, Androida i Windows 8 koji oni omogućuju u svakodnevnoj praksi u učionici, posebno u pripremi aktivnosti koje olakšavaju zajedničko učenje, suradnju, istraživanje, kreativnost i ocjenjivanje. Podizanje svijesti i stjecanje vještina u podučavanju korištenjem tableta i novih tehnologija koje promiču učenje - istraživanje novih načina na koji tableti i nova tehnologija pomažu učeniku u razvoju komunikacijskih vještina, istraživanju i izražavanju.
Aplikacije koje su se koristile: Google Drive (dokumenti, prezentacije), SayPic, Photostage, Send anywhere, Dropbox, Socrative (Učitelj, učenik), AndroVid, Evernote, Nearpod, QR code maker, Book creator, Plickers.
Stečene vještine: Projektiranje, planiranje i pisanje uzoraka nastavnih planova koji koriste tablete; planiranje, kreiranje i mapiranje kurikuluma pomoću tablet aplikacije; integriranje strategije i tableta u nastavni plan i program. Komunikacijske vještine na engleskom jeziku, posebno rad na usmenom izražavanju; veća sigurnost u korištenju govornog engleskog jezika. Osnovne vještine produkcije pomoću aplikacija (foto priča i tekst, fotografije, glas- Google Drive); vještine izrade videa, važnost kvalitete i scenarija, produkcija, montaža, objavljivanje/dijeljenje; privatnost. Tehnike upravljanja razredom pomoću različitih aplikacija. Interkulturalna kompetencija iz kontinuirane interakcije s nastavnicima iz drugih europskih zemalja rezultira u većoj svijesti o njihovoj kulturi i specifičnom obrazovnom sustavu nove praktične strategije integracije tableta u učionicu rezultira kontinuiranom razmjenom ideja s europskim kolegama. Kulturna kompetencija zbog uvida u španjolsku kulture i civilizaciju kroz vođene izlete i aktivnosti na otvorenom; veća svijest o razlikama između obrazovnih sustava u različitim zemljama.