preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grigora Viteza Zagreb

Login
VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLSKI LIST

Mašta i svašta 

Priloženi dokumenti:
masta i svasta 2022.pdf

RASPORED ZVONA

 

sat

    Početak - završetak

0.

7.15  -  8.00

1.

8.00  -  8.45

2.

8.55  -  9.40

3.

  9.50   -  10.35

4.

10.40  -  11.25

5.

 11.30  -  12.15

6.

12.25  -  13.10

7.

13.15  -  14.00

8.

14.05  -  14.50

JELOVNIK

 
 

KUTIĆ ZA BUDUĆE PRVAŠIĆE

 

PSIHO KUTIĆ

PEDAGOŠKI KUTIĆ

LOGOPEDSKI KUTAK

VELIKI ODMOR

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Kalendar rada šk.god. 2020./2021.

Veliki kalendar

Mali kalendar

Anketa
Kad te u školi ispituju, događa li ti se često da zbog treme ne možeš pokazati sve što znaš? [ Ako je odgovor DA, klikni na sliku ispod - uspješno učenje]



Kako da učenje ne bude mučenje

 

MUP Red button

MUP CRVENA TIPKA

Tražilica
 

Naziv tečaja: Tap-Swipe-Pinch. iPad, Android, and Windows tablets changing the way to learn and teach.

Trajanje tečaja: 26.10.2014.-31.10.2014.

Mjesto održavanja: Benalmadena (15 km od Malage), Španjolska

Cilj: Predstaviti učiteljima potencijal tableta poput iPada, Androida i Windows 8 koji oni omogućuju u svakodnevnoj praksi u učionici, posebno u pripremi aktivnosti koje olakšavaju zajedničko učenje, suradnju, istraživanje, kreativnost i ocjenjivanje. Podizanje svijesti i stjecanje vještina u podučavanju korištenjem tableta i novih tehnologija koje promiču učenje - istraživanje novih načina na koji tableti i nova tehnologija pomažu učeniku u razvoju komunikacijskih vještina, istraživanju i izražavanju.

Aplikacije koje su se koristile: Google Drive (dokumenti, prezentacije), SayPic, Photostage, Send anywhere, Dropbox, Socrative (Učitelj, učenik), AndroVid, Evernote, Nearpod, QR code maker, Book creator, Plickers.

Stečene vještine: Projektiranje, planiranje i pisanje uzoraka nastavnih planova koji koriste tablete; planiranje, kreiranje i mapiranje kurikuluma pomoću tablet aplikacije; integriranje strategije i tableta u nastavni plan i program. Komunikacijske vještine na engleskom jeziku, posebno rad na usmenom izražavanju; veća sigurnost u korištenju govornog engleskog jezika. Osnovne vještine produkcije pomoću aplikacija (foto priča i tekst, fotografije, glas- Google Drive); vještine izrade videa, važnost kvalitete i scenarija, produkcija, montaža, objavljivanje/dijeljenje; privatnost. Tehnike upravljanja razredom pomoću različitih aplikacija. Interkulturalna kompetencija iz kontinuirane interakcije s nastavnicima iz drugih europskih zemalja rezultira u većoj svijesti o njihovoj kulturi i specifičnom obrazovnom sustavu nove praktične strategije integracije tableta u učionicu rezultira kontinuiranom razmjenom ideja s europskim kolegama. Kulturna kompetencija zbog uvida u španjolsku kulture i civilizaciju kroz vođene izlete i aktivnosti na otvorenom; veća svijest o razlikama između obrazovnih sustava u različitim zemljama.

preskoči na navigaciju