preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grigora Viteza Zagreb

Login
VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLSKI LIST

Mašta i svašta 

Priloženi dokumenti:
masta i svasta 2022.pdf

RASPORED ZVONA

 

sat

    Početak - završetak

0.

7.15  -  8.00

1.

8.00  -  8.45

2.

8.55  -  9.40

3.

  9.50   -  10.35

4.

10.40  -  11.25

5.

 11.30  -  12.15

6.

12.25  -  13.10

7.

13.15  -  14.00

8.

14.05  -  14.50

JELOVNIK

 
 

KUTIĆ ZA BUDUĆE PRVAŠIĆE

 

PSIHO KUTIĆ

PEDAGOŠKI KUTIĆ

LOGOPEDSKI KUTAK

VELIKI ODMOR

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Kalendar rada šk.god. 2020./2021.

Veliki kalendar

Mali kalendar

Anketa
Kad te u školi ispituju, događa li ti se često da zbog treme ne možeš pokazati sve što znaš? [ Ako je odgovor DA, klikni na sliku ispod - uspješno učenje]



Kako da učenje ne bude mučenje

 

MUP Red button

MUP CRVENA TIPKA

Tražilica
INOVATIVNE METODE PODUČAVANJA

INOVATIVNE METODE PODUČAVANJA

Glyfada, Grčka

8.-12. svibnja 2017.

CILJ: Osmišljavanje i izvedba inovativnih metoda podučavanja u razredu: projekt, igranje   uloga, debata, oluja ideja, umna mapa, etička dilema, terenska studija i umna mapa.

ISHODI UČENJA: Nakon završenog tečaja polaznici će moći:

-napraviti izvedbene nastavne planove koristeći inovativne metode podučavanja: projekt, igranje uloga, debata, oluja ideja, umna mapa, etička dilema, terenska studija, mapiranje zajednice

- razvijati sadržaje podučavanja koristeći nove metode

- implementirati nove metode u razredu, voditi i pružiti podršku učenicima

METODOLOGIJA: prezentacija, ogledni primjeri, radionice i vježbe uz podršku trenera

TEMATSKE JEDINICE: projektna metoda, igranje uloga, debata, oluja ideja, mentalna mapa, etička dilema, terenska studija, mapiranje zajednice


                                                                    

INNOVATIVE TEACHING METHODS

Glyfada, Greece

8. – 12. May 2017.

SCOPE: Designing and implementing innovativeteaching methods in the classroom: project, role play games, debate, brainstorming, mind mapping, the ethical dilemma, the field study, community mapping.

LEARNING OUTCOMES: Upon completion of thr trainig course, the participant is expected to:

-Be able to design lessons plans, using innovative teaching methods: project, role play games, debate, brainstorming, mind mapping, the ethical dilemma, the field study, community mapping.

-Be able to develop learning content to use in new training methods.

-Implement innovative training methods in classroom, guide and support the students.

METHODOLOGY: Presentations, examples and case studies, workshops and exercises facilitated by the trainer.

THEMATIC UNITS: The projectmethod, role play games, debate, brainstorming, mind mapping, the ethical dilemma, the field study, community mapping. 

preskoči na navigaciju