preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grigora Viteza Zagreb

Login
VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLSKI LIST

Mašta i svašta 

Priloženi dokumenti:
masta i svasta 2022.pdf

RASPORED ZVONA

 

sat

    Početak - završetak

0.

7.15  -  8.00

1.

8.00  -  8.45

2.

8.55  -  9.40

3.

  9.50   -  10.35

4.

10.40  -  11.25

5.

 11.30  -  12.15

6.

12.25  -  13.10

7.

13.15  -  14.00

8.

14.05  -  14.50

JELOVNIK

 
 

KUTIĆ ZA BUDUĆE PRVAŠIĆE

 

PSIHO KUTIĆ

PEDAGOŠKI KUTIĆ

LOGOPEDSKI KUTAK

VELIKI ODMOR

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Kalendar rada šk.god. 2020./2021.

Veliki kalendar

Mali kalendar

Anketa
Kad te u školi ispituju, događa li ti se često da zbog treme ne možeš pokazati sve što znaš? [ Ako je odgovor DA, klikni na sliku ispod - uspješno učenje]



Kako da učenje ne bude mučenje

 

MUP Red button

MUP CRVENA TIPKA

Tražilica
Županijska smotra građanskog odgoja

4. županijska smotra građanskog odgoja za grad Zagreb

U našoj školi je 23.3. ove godine, održana Smotra građanskog odgoja.

Na Smotri su sudjelovali i učenici PB 2.a i 3.a, učenici 3. skupine PSP-a i učenici 1.,2. i 3.c s projektom „Znam, hoću, mogu biti … prijatelj“

Projekt su predstavljali učenici: Sara Krpina, Mare Čuraković, Emma Jurašić i Borna Sučić.

Cilj predstavljenog projekta je osvijestiti problematiku osoba s invaliditetom, upoznati različite vrste invaliditeta, upoznati i usvojiti norme pravilnog i prihvatljivog ponašanja prema osobama s invaliditetom, poticati prijateljsko ponašanje, međusobnu komunikaciju, razumijevanje, uvažavanje i toleranciju, razvijati empatiju prema osobama s teškoćama, uključivanje osoba s teškoćama u zajedničke aktivnosti.


Slika 1: predstavljanje projekta učenicima 4.a razreda

 

Izbor i istraživanje problema:

U našoj smo školi svakodnevno u mogućnosti vidjeti i kontaktirati s učenicima s teškoćama u razvoju. Povremeno smo bili i svjedoci situacija u kojima drugi učenici  izbjegavaju učenike s teškoćama ili im se neprimjereno obraćaju. U takvim situacijama nismo znali kako postupati. Željeli smo promijeniti ili bar utjecati na neka ponašanja i stavove. Željeli smo ostvariti bolje kontakte i družiti se više s učenicima s teškoćama naše škole. Istraživali smo Konvenciju o pravima djeteta i Kurikulum, temeljni dokument naše škole koji nam govori o uključivanju svih učenika u sve aktivnosti u školi. Međusobno smo razgovarali i raspravljali o problemu, razgovarali s učenicima čija braća imaju teškoće i s odraslima i njihovim iskustvima. Sve što smo istraživali, vidjeli i čuli vodilo je jednom cilju, a taj je da želimo biti prijatelji s učenicima s teškoćama. Radionica je dobila i ime Znam, hoću, mogu biti… prijatelj.

Moguća rješenja problema:

U međusobnim razgovorima zaključili smo da se moramo dodatno informirati, ispitati stavove učenika, upoznati specifičnosti učenika s teškoćama, ostvariti suradnju s učiteljicama i aktivno uključiti naše učenike s teškoćama u zajedničke aktivnosti (od učenja, pomoći u učenju, kretanju, druženju u što više situacija i aktivnosti u školi pa sve do zajedničke igre).


Slika 2: predstavljanje projekta Aktivu defektologa

 

Najbolji pristup rješenju problema:

Za ostvarenje cilja našeg projekta bila nam je potrebna pomoć odraslih i učiteljica koje rade s učenicima s teškoćama. Početni dogovor s učiteljicama lako smo ostvarili. Dogovorili smo suradnju s učenicima kroz zabavne i poučne aktivnosti,  radionice i svakodnevno druženje u prostorima škole.

Plan djelovanja:

Nakon promišljanja, razgovora i diskutiranja dogovorili smo i planirali sljedeće aktivnosti:

  • istražiti o vrstama teškoća razgovorom s učenicima i učiteljima
  • zainteresirati ostale učenike i djelatnike škole
  • provesti anketu o stavovima prema osobama s teškoćama
  • provesti radionice u kojima će sudjelovati i učenici s teškoćama
  • svakodnevno zajedno sudjelovati u aktivnostima u školi
  • nastaviti s aktivnostima i nakon projekta
  • predstaviti projekt u razredima, učiteljima, na web stranici škole i u školskom listu

 


Slika 3: predstavljanje projekta na Smotri građanskog odgoja

 

Ostvareni rezultati:

Nakon uočavanja problema, istraživanja, razgovora i promišljanja krenuli smo u osmišljanje i provedbu projekta. Započeli smo postavljanjem plakata s upitnicima u prostorima škole, a kasnije smo ih zamijenili simbolima za pojedine teškoće. Kroz anketu smo ispitali stavove. S učiteljima smo dogovorili radionice na kojima bi sudjelovali i učenici s teškoćama. Proveli smo dvije poučne radionice. One su nam pomogle u razumijevanju osjećaja i načina postupanja prema osobama s teškoćama u razvoju i kako im možemo pomoći. Evaluacije su nam dale smjernice u pronalaženju najboljih rješenja i planiranju aktivnosti u budućnosti. 

Mentori učenicima bile su učiteljica: Jasna Romich Jurički, Spomenka Horvat i Jasna Guliš.

Prije same smotre Projekt „ Znam hoću, mogu biti… prijatelj „ predstavljen je učenicima 4.a razreda i Aktivu defektologa

                                                                                  Jasna Romich Jurički

preskoči na navigaciju