preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grigora Viteza Zagreb

Login
VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLSKI LIST

Mašta i svašta 

Priloženi dokumenti:
masta i svasta 2022.pdf

RASPORED ZVONA

 

sat

    Početak - završetak

0.

7.15  -  8.00

1.

8.00  -  8.45

2.

8.55  -  9.40

3.

  9.50   -  10.35

4.

10.40  -  11.25

5.

 11.30  -  12.15

6.

12.25  -  13.10

7.

13.15  -  14.00

8.

14.05  -  14.50

JELOVNIK

 
 

KUTIĆ ZA BUDUĆE PRVAŠIĆE

 

PSIHO KUTIĆ

PEDAGOŠKI KUTIĆ

LOGOPEDSKI KUTAK

VELIKI ODMOR

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Kalendar rada šk.god. 2020./2021.

Veliki kalendar

Mali kalendar

Anketa
Kad te u školi ispituju, događa li ti se često da zbog treme ne možeš pokazati sve što znaš? [ Ako je odgovor DA, klikni na sliku ispod - uspješno učenje]



Kako da učenje ne bude mučenje

 

MUP Red button

MUP CRVENA TIPKA

Tražilica
Dubravka Kosier Čakarun

The Art of teaching“

Učitelj je dirigent, a razred je njegov orkestar. Svi učenici sviraju različite instrumente. Zadatak učitelja je razvijanje vještina i pripremanje tih instrumenata za život, kao kompaktnih cjelina za stvaranje životne glazbe!“

Detaljno osmišljena INA u razrednoj nastavi vrlo je važan čimbenik kvalitete u svakoj školi. Jedna od uloga izvannastavne aktivnosti je razvijanje učeničkog interesa i strasti za učenjem, smanjivanje neprihvatljivih oblika ponašanja i jačanje vještina 21. stoljeća (područje STEAM).

Najnovija istraživanja i trendovi upravo su usmjereni u tome pravcu: putem integriranja kreativnih aktivnosti u nastavni proces, utjecati na ujednačeno razvijanje tjelesne, duhovne, socijalno osviještene, emotivne i obrazovane osobe. Ovakvim pristupom se kognitivni, emocionalni i kreativni procesi međusobno isprepliću, što povećava učenikovu motivaciju i olakšava učenje, a učenike potiče u izražavanju osobnih mišljenja, povećava njihovu radoznalost, potiče maštu, divergentno mišljenje, kreativno rješavanje problema, vještine komunikacije, prezentacije itd.


Učiteljica RN Dubravka Kosier Čakarun pohađat će tečaj „The art of teaching“ koji razvija kompetencije u integriranju različitih umjetnosti i to glazbe, dramatizacije, likovnosti i pokreta (plesa) u zajedničku, harmoničnu cjelinu.

Kroz izvannastavnu aktivnost „Drama show“ radit će na oslobađanju kreativne energije učenika kroz različite umjetnosti, ojačati samopouzdanje, poboljšati komunikacijske tehnike i kreativno izražavanje. Posebna će pozornost biti na razvijanju literarno-dramskog izričaja, pa time i kritičkog promišljanja, preuzimanja inicijative, rješavanja problema, timskog rada i razvijanja svih dramatizacijskih i komunikacijskih vještina.

Boja, oblik, riječ i glazba imaju pozitivan, opuštajući i poticajan fizički i psihički učinak, a kombinacijom različitih oblika umjetnosti učitejica će kod učenika probuditi želju za stvaranjem i osobnom nadogradnjom.

 

Dubravka Kosier Čakarun

Fatalamanga, Alberobello, Italy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Učiteljica Dubravka Kosier Čakarun stečena  znanja i vještine primjenjuje u radu s učenicima u 3. a razredu, a posebice u radu s učenicima 3.a i 3. b razreda na izvannastavnoj aktivnosti Drama show, kroz cijelu šk. god. 2018./2019.

U prvome obrazovnome razdoblju učenici su radili vježbe disanja, artikuliranja glasova, osmišljavali rečenice i interpretirali ih prenoseći različite emocije po izboru i izvodili vježbe opuštanja.  Na izvannastavnoj su aktivnosti učenici igrali igre uloga i vježbe uživljavanja u zamišljen lik, osmišljavali likove i zasićivali ih emocijama.  Vježbama prepoznavanja vlastitih strahova i emocija učenici su dopirali do izvora svojih strahova i pronalazili načine kako ih prevladati, te kako na sceni prikazati ili sakriti određene emocije.  Sve aktivnosti bile su praćene glazbom, a u nekima je glazba imala glavnu ulogu, kao nositelj emotivnih stanja i prenositelja priče. Učenici su učili izražavati emocije glazbom i slikom. Kroz slikovne prikaze uočavali su razlike u doživljaju istih crteža i slika, te time razvijali toleranciju i prihvaćanje različitih stavova i mišljenja. 

Kroz niz aktivnosti međusobnog vođenja, radili su na izgradnji povjerenja i osjećaju sigurnosti i zajedništva. Sve aktivnosti provodit će se kroz cijelu školsku godinu 2018./2019.

 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Učiteljica Dubravka Kosier Čakarun održala je radionicu zainteresiranim učiteljicama i učiteljima u Osnovnoj školi Grigora Viteza, dana 19.11.2018. godine kako bi ih upoznala s novim saznanjima i prikazala im aktivnosti korisne za likovno - dramsko - plesno obogaćivanje nastavnog procesa.

Tijekom diseminacije provodila je sljedeće aktivnosti: 

Aktivnosti:

  1. Tai Chi vježbe disanja i vježba pozdrav Suncu
  2. Zamišljanje “sretnih misli” i ležeće traženje bilja ili predmeta uokolo.

- ležimo na leđima

- u pozadini čujemo ugodnu glazbu

- voditelj aktivnosti uokolo razaspe mirisno bilje/predmete

- zatvorenih očiju, krečući se poput zmije, uz korištenje ruku, tražimo zadane predmete/bilje

  1. “Umivanje”

- rad u paru

- sjedimo nasuprot jedno drugome

- jedno od nas, prema dogovoru, sjedi opušteno, može i zatvorenih očiju

- druga osoba iz para lagano vodom masira ruke, vrat, lice, kosu osobe preko puta

- potrebno je biti izuzetno nježan i pažljiv, kao da s radi o jako krhkoj osobi

  1. Poziv s planine

- stojimo u paru, naslonjeni leđima jedno na drugo

- gledamo u suprotne smjerove

- zamišljamo da se nalazimo na vrhovima dviju nasuprotnih planina

- razgovaramo “s brda na brdo” dovikujući se iz svega glasa

  1. Analiza vlastita tijela

- legnemo na leđa i raširimo ruke

- netko od učenika/učitelja, nacrta oko našega tijela obrisnu liniju

- ustanemo, a unutrašnjost obrisa vlastitoga

tijela ukrasimo crtežima po želji

- analiziramo crteže i uočavamo pravilnosti/nepravilnosti/anomalije/poteškoće,

koje povezujemo sa stvarnim životnim problemima

  1. Igra “klauna”

- osmisliti niz štafetnih dramskih aktivnosti

- Primjer:

- učenik je izvan učionice

- sakrijemo mu zadani predmet

- učenik ulazi kostimiran u učionicu (kostim prema vlastitoj želji, kako bi se lakše uživio u ulogu) i traži sakriveni predmet kao da mu je to trenutno najvažnije u životu

- nakon što pronađe predmet, sprema ga na sigurno

- trči do stolca/stola na kojemu je zdjela s predmetima/biljem

- naglas imenuje predmete/bilje i brzo objašnjava kako sve navedeno kuha i sprema za ručak

- ostavlja lonac, staje na povišenje i glasno uzvikuje svoje ime

- silazi, uzima štap (ili neki drugi predmet) i radi zadane aktivnosti njime

- trči prema pozornici/cilju i ugleda nešto dragocjeno na tlu (zamišljeno)

- polako uzima dragocjenost s poda i odnosi na pozornicu/cilj

- na cilju ga čeka papir s tekstom (na stranom jeziku) kojega mora uzeti i glasno pročitati

- sjeda na stolac, okrene se prema publici i u tišini je gleda, bez pokazivanja ikakvih emocija na licu, dok voditelj aktivnosti ne kaže da je vježba gotova

  1. Intervju zamišljenog lika iz teksta
  2. Interpretacija teksta

- na tužan, veseo, zamišljen, ljutit, zaljubljen…i druge načine

- izmišljenim govorom

  1. Ples uz promjenu vrste, ritma i  intenziteta glazbe
  2. Slikovni rezultat za dramaSnimanje vokala i kasnije preslušavanje, radi korekcije artikuliranja glasova
  3. Vođenje kroz prostor zatvorenih očiju (rad u paru)

Radionice osmislili Giulia Costanza i Zoran Balé Bulatović

___________________________________________________________________________________________________________________

U sklopu postojećeg projekta, diseminacija se održala i u Depadanski doma za starije osobe u Maksimiru gdje je učiteljica Dubravka Kosier Čakarun održala radionicu s gore navedenim aktivnostima. Radionici su prisustvovali umirovljenici u sklopu aktivnosti vježbi opuštanja. 

 

 

 

 

 

preskoči na navigaciju