preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grigora Viteza Zagreb

Login
VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLSKI LIST

Mašta i svašta 

Priloženi dokumenti:
masta i svasta 2022.pdf

RASPORED ZVONA

 

sat

    Početak - završetak

0.

7.15  -  8.00

1.

8.00  -  8.45

2.

8.55  -  9.40

3.

  9.50   -  10.35

4.

10.40  -  11.25

5.

 11.30  -  12.15

6.

12.25  -  13.10

7.

13.15  -  14.00

8.

14.05  -  14.50

JELOVNIK

 
 

KUTIĆ ZA BUDUĆE PRVAŠIĆE

 

PSIHO KUTIĆ

PEDAGOŠKI KUTIĆ

LOGOPEDSKI KUTAK

VELIKI ODMOR

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Kalendar rada šk.god. 2020./2021.

Veliki kalendar

Mali kalendar

Anketa
Kad te u školi ispituju, događa li ti se često da zbog treme ne možeš pokazati sve što znaš? [ Ako je odgovor DA, klikni na sliku ispod - uspješno učenje]



Kako da učenje ne bude mučenje

 

MUP Red button

MUP CRVENA TIPKA

Tražilica
INA Tim Raketa

Izvannastavna aktivnost (INA) za potencijalno darovite učenike "Tim Raketa" provodi se u našoj školi od 2011. godine (ranija imena: PSIK, Mali đaci radoznalci). U nju su uključeni učenici razredne nastave, a program se temelji na preplitanju kognitivnih, emocionalnih i kreativnih procesa kojima potičemo sposobnosti i kreativnost te preveniramo nepoželjna ponašanja potencijalno darovitih učenika. Ovu INA čine tri grupe učenika koje vode psihologinja Ksenija Ondrašek (1. razred), učiteljica Anja Čondrić Grba (2. i 3. razred) i profesorica informatike Sanja Križan Sučić (4. razred).

Zabava i učenje posljednji dan nastave

Za utorak, 21.6.2022., zadnji dan nastave u ovoj školskoj godini, učenici Lucija Turković, Lota Šimunić Džafović i Benjamin Haydon izradili su različite problemske zadatke za svoje vršnjake. Zajedno sa psihologinjom su ih sakrili na nekoliko mjesta u školskom dvorištu. Učenici 1.a i 1.b razreda su dobili tlocrt školskog dvorišta sa ucrtanim mjestima gdje su skriveni zadaci koje su morali pronaći i točno riješiti. U svakom razredu, učenik/ca koji riješi najviše točnih zadataka, pobjednik/ca je ovog izazova. U 1.a razredu medalju je dobila učenica Marta Rastočić a u 1.b učenik Demaj Ramadan. Čestitamo pobjednicima! Čestitamo i našim učenicima Tima Raketa na osmišljavanju zanimljivih zadataka za svoje vršnjake!

 

Jeste li čuli za GEOCACHING?

Geocaching je jedna vrsta lova na blago. Postoji u svim zemljama i na svim kontinentima (čak i na Antartici!). Radi se o tome da tražite skrivene geocache uz pomoć aplikacije na mobitelu ili nekom drugom uređaju. Zanimljivo kod ovih geocach je da vas vode na neka drugačija i zanimljiva mjesta u vašoj blizini, za koja možda niste niti znali ili ih primjećivali. Tako su učenici prvih razreda sa psihologinjom Ksenijom Ondrašek potražili svoj prvi geocache u neposrednoj blizini škole i tamo otkrili zanimljivo oslikanu ručnu pumpu za vodu, koju možete vidjeti na slici ispod. Bili smo uporni u traženju, te smo uspjeli pronaći sakriveni geocach, taman kad smo već htjeli odustati! Upisali smo se na papir koji je bio unutar posudice, sve zapakirali kako je i bilo i vratili sve na svoje mjesto. Sljedeći tjedan željno iščekujemo nove geocach pustolovine!

Naša Geocaching avantura

Tjedan je brzo prošao i mi smo se ponovno zaputili u potragu za geocachevima. Sada se već na karti dobro snalazimo. Nije bio problem pronaći mjesta na kojima su geocachevi, već je problem bio pronaći geocacheve! Veliki problem! Nismo pronašli niti jedan!

Ali smo otkrili stare pumpe za vodu zanimljivo oslikane. I vi ih možete posjetiti jer se nalaze u krugu 500 metara od škole. Pogledajte tri nove pumpe koje smo otkrili:

Obilježen Dan darovitih učenika

21.3.2022. obilježili smo Dan darovitih učenika u 1.a i 1.b razredu. Učenici uključeni u Tim Raketa, Benjamin Haydon, Lucija Turković i Lota Šimunović Džafović, svojim su vršnjacima održali kratku radionicu "Uvod u eksperiment" tijekom koje su poučili svoje vršnjake što je to ekperiment, kako se on provodi te što je hipoteza i kako se postavlja. Nakon opisa tijeka eksperimenta, učenici su postavili hipoteze te promatrali pokus kojim je ta hipoteza prihvaćena ili odbačena. Proveden je ekperiment kromatografije, u kojem se zelena boja rastavila na boje sastavnice - žutu i plavu.

Na kraju radionice, učenici su nagradili trud i zanimljivu aktivnost velikim pljeskom. 

 

Izrada božićnih ukrasa

Vrijeme adventa iskoristili smo za izradu božićnih ukrasa na malo drugačiji način. Pogledajte, nadamo se da vam se sviđaju naši neobični ukrasi:

Učimo o životu u moru

Nekoliko susreta posvetili smo životu u moru. Nešto smo novo naučili ali smo bili i kreativni. Izradili smo morska bića od papira i napravili akvarij :-)

Lego radionica

Učenici Tim Raketa 3. razreda su sudjelovali na radionici "Lego WeDo" u organizaciji Udruge inovatora Hrvatske koja se održala na 19. međunarodnoj izložbi inovacija ARCA 2021 u NSK. Učenici su učili kroz zabavu sastavljati setove i potaknuti vlastitu kreativnost. Pogledajte kako nam je bilo kroz galeriju fotografija.

    

 

Mali kemičari

Povodom Erasmus+ dana, pridružili smo se raznolikim aktivnostima u školi. Željeli smo istražiti koje namirnice su najbolji izvor vitamina C. Da bismo to otkrili, proveli smo pravi kemijski eksperiment. Ispitivali smo razinu vitamina C u limunu, naranči i kupovnom koncentratu soka limuna. Naši rezultati upućuju na to da naranča ima najviše vitamina C, a naša pretpostavka je bila da će to biti limun. Moguće je da smo dobili drugačije rezultate od očekivanih zbog duljine stajanja voća (naučili smo da se smanjuje količina vitamina C stajanjem voća).

NAPOMENA: ekperiment je napravljen po uzoru na edukativne materijale Znanstvenog edukacijskog centra Višnjan

 

     

 

 

Naše tijelo

Ljudsko tijelo nam je velika zagonetka. Kako to da u našim malim tijelima ima toliko organa a sve radi savršeno usklađeno? Zavirili smo u našu unutrašnjost...

Malo fizike...

Sigurno ste svi čuli za statički elektricitet. To je ono puckanje pulovera kada ga skidate preko glave i  podizanje kose u zrak. A da bismo razumjeli elektricitet, priču započinjemo magnetima. Kao što znate, magneti imaju pozitivan i negativan pol koji se privlače, odnosno odbijaju. Mi smo u staklenu cijev poredali magnete, kao što vidite na slici 1.

Slika 1. Magneti u staklenoj cijevi

Što mislite, kako je moguće da magneti stoje tako u zraku, ne dirajući jedan drugoga?

Statički elektricitet se javlja uslijed stvaranja viška pozitivnih i negativnih električnih naboja. Mi smo na radionici stvarali električne naboje trljanjem plastičnog štapa o vunenu krpu. Kada smo taj štap približili sitno iskidanim papirićima, štap ih je privukao i papirići su se prilijepili na njegovu površinu (slika 2)!

Slika 2. Stvaranje statičkog elektriciteta

Isprobali smo i druge materijale, poput aluminija i stiropora, no oni nisu proizveli statički elektricitet.

Optičke varke

OPTIČKE VARKE U ŠKOLI

Perceptivne varke (ili iluzije) su "krivo" percipirane pojave koje često mogu biti zbunjujuće. Najčešće su optičke iluzije, ali je razlika u tome što optičke varke uključuju samo pojave koje percipiraju oči, a perceptivne uključuju sve pojave koje percipiramo (na bilo koji način). Neke su perceptivne varke uzrokovane nesavršćenošću naših osjetila (tromost oka, primjerice), a neke radom našeg mozga. Perceptivne varke treba razlikovati od halucinacija. One se razlikuju po tome što kod perceptivnih varki podražaj postoji, ali je krivo percipiran, dok kod halucinacija podražaja nema.

Učenici su prije proljetnih praznika izradili nekoliko optičkih varki, koje smo izložili na panoima u holu škole. Nadamo se da su učenicima, djelatnicima i roditeljima naši uradci zanimljivi te da gledajući ih, uspijevate zavarati vaša osjetila!

preskoči na navigaciju